2010. február 2., kedd | By: tHs

Új baba a pocakban :)

Hát igen kismama lettem. Már régóta gondolkoztunk rajta, hogy jobb lenne most vállalni kistesót mint később, mivel nekem nincs hová visszamennem dolgozni. Ha most találnék egy jó munkahelyet, beszoknék majd 3-4 év múlva újra teherbe esnék és kihagynék mondjuk 3 évet, az semmivel sem lenne logikusabb, mint 2.5 éves korkülönbséggel vállalni egy kistesót. Majd utána elhelyezkedem és a gyerekek is összenőnek :)
Nemrég jött meg először a menzeszem, Saci még gőzerővel szopizik, nem is 28 napos ciklusom lett, hanem először 42, majd 32 és megint 32 és most már nem tudom... de egyébként megint annyi lett volna. Nagyjából mindig éreztem a peteérést, mert a libidóm erősen megnőtt ;)
ebben a hónapban vettem ovulációs tesztet is, hogy megbizonyosodjak a megérzéseim helyességéről és elsőre sikerült is a kismanót összehozni.
Egyelőre úgy gondolom, majd csak akkor szeretném tudni a nemét, amikor kibújik. Majd meglátjuk hogy bírjuk.
Az már biztos, hogy ha elvállalja Boros Judit doktornő és Kiss Olga dúla, hogy kísérjék a szülésemet, akkor a Szent Istvánba megyek szülni. Apumék is fennt laknak, majd megoldjuk valahogy :)
Ha számlálásom nem csal, október közepén jön majd el a mi időnk.
Most 4 hetesek vagyunk az utolsó menzesztől számítva.
Már napok óta éreztem, hogy terhes vagyok, de nem egy amolyan misztikus megérzésre kell gondolni, csak fájt a hasam a beágyazódás idején meg ha nem ettem, éreztem, hogy szükség lenne valamit bevinni. Ma már elég kemény alul a hasam is, sőt most voltam farkaséhes ebéd előtt. Sült krumpli és tükörtojás lett az áldozatom xD
Ezt a jóízű evést utoljára akkor éreztem, amikor Saci volt a pocakban :)

Lackónak Saci adta oda a pozitív tesztet kis dobozba csomagolva. Nagyon örült a drágám, akárcsak Sacinál.
Mára ennyit.
ja és megint lehet majd apró-cseprő rucikat horgolni :)

3 megjegyzés:

Évi anyu írta...

Itt is gratula! nyugodt várandósságot neked!

dreschma írta...

Nemtudom, hogy a kórházhoz vagy a dokinőhöz ragaszkodsz, de Ujvári Attilát is nagyon tudom ajánlani! Ő is az Istvánba viszi a kismamáit és nagyon jó doki! Természetes szülés és kísérés híve! Én már kétszer szültem vele. Most várjuk a harmadikat. Már csak pár hét, remélem beérünk Balatonfüredről! :)

tHs írta...

igazából a dúlához ragaszkodom, ő pedig Judittal kísér szüléseket ;)
Újvárit egyébként rengetegen dícsérik

Megjegyzés küldése