2011. április 12., kedd | By: tHs

Horgászjáték házilag



Ez a toronynyi hal egy horgászjáték része. Hétvégén a magyarok vásárán Sacit annyira elvarázsolta a horgászos játék, hogy alig lehetett hazavinni. Ezért úgy döntöttem, hogy készítek neki házilag. Van itthon annyi kacatunk, biztosan találok hozzá alapanyagot. Meg is lett minden. Egy fakosár vagy láda szerűség, amit kék temperával EGYÜTT kifestettünk. Ez lett a tó.

Vágtam bele különböző méretű halakat dekorgumiból, mintát rajzoltam rájuk filccel.





Mágnest ragasztottam egy levágott dugó darab aljára úgy, hogy előtte átfűztem a dugón egy madzagot és annak a végét is a mágnes alá ragasztottam.




A halak aljára is tettem mágnest. Figyelve arra, hogy jól álljanak a pólusok!!!




Így kapja be tehát a hal a horgot:



A bot pedig egy régi gyerekkuckó szétszedett váza, aminek a végére fekete dekorgumi fogót ragasztottam, az elejébe meg dekorgumiba tekertem a madzag végét és bedugtam :D de ezt bárhogyan meg lehet oldalni tényleg. Az igazi akkor lenne, ha például bambsuzbotot tudtam volna hozzá tenni...



Saci azért így is élvezi, lehet gyakorolni a színeket, méreteket, mintákat is vele. És három bot van, így a barátok is tudnak játszani :D





4 megjegyzés:

Lizi írta...

Ennek a játéknak sok variációját láttam már házilag készítve, ez nagyon megtetszett! ;-)

tHs írta...

igen annyi féleképpen készíthető. Én annak a híve vagyok, hogy használjunk fel mindent amit csak lehet itthonról :)

N. Adri írta...

Jó ötlet, ha nem bánod, feltenném majd a tutorialos blogomra.

tHs írta...

nyugodtan tedd fel! örülök, ha mások is megcsinálják :D

Megjegyzés küldése