2011. február 8., kedd | By: tHs

Férfiingek újjászületése




Aki mostanában olvasta Évi műhelyét, biztos, hogy férfi ingekből gyártja a nyulakat ;) Én is ezt tettem, főleg, mert apa pont most selejtezett :D
Kicsit megvariáltam az eredeti ötletet és két inget szabtam szét. Összeállítottam, az egyik részét kis is fordítottam, hogy látszódjon a gomblyukaknál a felhajtott anyag.





A párnák szabással együtt sem vesznek 10 percnél több időt igénybe, de tényleg. A nyúlnak még a tervezése is hosszabb idő, de egyáltalán nem vészes :D

Ezek a biztostűs díszek még anyutól maradtak rám, szerintem tök cukik.


Ja azt elfelejtettem mondani, hogy a nyúl becsületes neve: Merse.
A Merse régi magyar, örmény eredetű férfinév, jelentése: úr, nemes herceg. Egyesek szerint a szláv Miroslav magyar változata.

Szerintem igazán illik, ehhez a visszafogott nyuszihoz, aki megrögzött agglegény.




A párnákkal együtt egy hasonló gondolkodásmódú agglegény férfi lakásába tudnám elképzelni, aki szereti a világos színeket és lehetőleg fehér a kanapéja. Mersével együtt garantáltan levennének bármely nőt a lábáról ;)

de azt hiszem megtartom őket a kisfiamnak, mert irtó jól mutatnak az ágyikójában, pihe-puhák és ölelhetőek :)







Zsomborral az első nyulammal nagyon jó barátok lesznek, hiszen mindketten az óriáslábú nyulak családjából valók.



Szerintetek jól áll neki ez a sál? Kiskoromban készítettem azzal a körmönfonással vagy mifenével olyan kis korona alakú fa eszközzel.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése