2010. január 21., csütörtök | By: tHs

Őzbak


a minap ahogy mentünk be Sacikámmal Szolnokra hirtelen lefékezett a busz. Az előttünk guruló autó elütött egy őzbakot. Megálltunk, az autós nem... nagyon mérges voltam! mintha mi se történt volna továbbment. Mi sem tudtunk sokáig várni, mert a busznak ugye menni kell, pedig csak hárman ültünk rajta. Ha nem lett volna Saci a hátamon, akkor tutira leszállok és segítek neki. Kicsit vérzett, rettentően meg volt rémülve, nem nagyon bírt először lábra állni. ha kocsival lettem volna!!!
Annyira sajnáltam szegényt!
És a legdühítőbb, hogy másról nem szól az újság meg a helyi tv, hogy vigyázzanak a tószegi úton, mert szegény őzek meg állatok menekülnek az árvíz elől és kifuthatnak az útra. Mindjárt sírok!
próbáltam állítvédőket hívni, de semmiylen számon nem értem el célt... olyasmi volt, mint a képen, csak rövidbb volt még a szarvacskája. Remélem, h elment és vígan éldegél azóta!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése