2010. január 15., péntek | By: tHs

Címemhez illően....




első bejegyzésem kapcsolódik mind az érdeklődési körömhöz, mind a tárgyalt riport által kiváltott kritikus reakciómhoz...
láss csodát és szubjektív, tájékozatlan tájékoztatást. Köszönjük Görög Zita, hogy te ennyire környezetvédő vagy :)
a videó itt megnézhető
20. perctől érdekes.
Amit nem értek:
Ha vki kap egy témát másnapra, miért nem néz minimálisan utána? Miért nem tudja, hogy gyönyörű mosható pelenkák léteznek, nemcsak a régebbi óriási, fehér, műanyagos külsőkkel... megjegyzem Monapelben is felnő a ded, de én jobb szeretem a képemen mellékelt csodás darabokat! Na kinek a gyereke trendi?
Egy ilyen témának tök könnyen utána járhatott volna, hiszen a google-be beírva rengeteg magyar forgalmazót talál szebbnél szebb pelenkákkal, melyektől tényleg megszereti az ember a moshatózást én nemcsak egy környezetvédelmi dolognak látja, hanem olyasminek, ami jó a babánknak, nekünk és a pénztárcánknak és mellesleg a Földnek...

ettől a riporttól azonban csak elmegy az anyukák kedve a moshatózástól. Sokan úgy érzik, hogy: "Ó én nem számítok, nem az én gyerekem kakis pelusától hal ki az emberiség" , pedig egy ember is sokat tehet. Ha belegondolok, hogy az én hatásomra hányan vettek moshatót és próbálták ki, mindjárt elönti a melegség a szívem. Mert én már tettem valamit!

2 megjegyzés:

Évi anyu írta...

Sára! Hol a riport? Én nem látom.

tHs írta...

bocs lemaradt, de már javítottam

Megjegyzés küldése