2011. november 30., szerda | By: tHs

Szobacipő


 Nemrég megvettük ezt a tutorialt, tegnap este neki is fogtam kiszabni egy 38-as cipő részeit és olvasgatni a leírást. Mivel már régen tervezte egy ilyen szobacipő varrását, fejben régen összeállt, hogyan is kell megvarrni és a tutorial eltért ettől. Először összevarrja a felsőrész bélés és külső részét és csak utólag varr talpat, majd bélést dug bele. Nekem ez nem tetszett, mert így a belső varrás látszódna. Inkább a már fejben kigondolt, táskavarrásaimból ismert kifordítós módszerre szavaztam. Fotóztam végig, hátha segít valakinek.


Először összevarrtam a sarokrésznél a felső darabokat mind a bélést, mind a külső anyagot. Elvasaltam a varrást. 



Összegombostűztem a talppal és körbevarrtam, a bélésen hagytam egy kis részt.


 Bevagdostam kisollóval azokat a részeket, ahol gömbölyded lesz a cipő és színt színnek fordítva beletettem a kifordított külsőrészbe a bélést.




TEljesen körbevarrtam, elég nehéz volt, nem is lett tökéletes, talán ezt a részt kézzel érdemes csinálni... visszafordítottam a kis bélésen hagyott részen mindent, beleforgattam a bélést a külső részbe és eligazgattam minden varrást. Megvasaltam és rejtett öltéssel bevarrtam a bélésen a lukat.


Kívánkozott rá az kézi öltés körbe és egy horgolt rózsa is, ami itt várta már réges rég, hogy megtalálja a helyét. :)



 Dugtam bele egy hand made címkét is. Apropó! Szerintetek mi a handmade? Ami csak és kizárólag 100% kézzel készül?

 Orra lehetne szebb...

De a lábamon csini :D
ja és közben találtam egy tök jó anyagot alkotók boltján direkt ehhez talpnak való, bár a farmer vagya  bőr sem rossz. Én most farmert használtam.

4 megjegyzés:

Judit Eszter írta...

Szép lett, nőies!

Évi anyu írta...

wow, nagyon jó!

Anikó írta...

Nem jutok szóhoz! Már írtam, hogy tetszik, de újra és újra visszajövök megnézni:D

Kisvic írta...

Ügyi vagy!!!! Hand made az, ami nem ipari körülmények között, sorozatgyártásban, futószalagon készül. Szerintem. :D De ha valaki bele kötne, akkor Home made. ;)))

Megjegyzés küldése