2011. szeptember 26., hétfő | By: tHs

Dönteni nehéz

Állandóan döntésképtelenséggel küzdök. Mindig a bőség zavarában vagyok. Ma is a százforintosban, hogy melyik lapátot vegyem meg, mert annyi szép szín volt. :) és ez a hezitálás nagyban is jellemző rám. Például nem tudom, milyen legyen az előszobánk. Felújítom a bútort hamarosan. Már ha sikerül eldöntenem, milyen legyen :D
most ilyen:


A fölső fogasokat nem nagyon tudom variálni, egyet találtam a Boróka Otthonboltban:


A falat sem fehérre szeretném, valami pasztellszínre gondoltam. A bútor lehetne fehér, de fekete is, vagy csak sötétebb barna... Az ülős részét be fogom szivacsozni, kárpitozni. A bútorgombok pedig hát újabb dilemma. Miért is van annyiféle :) mutatom, amik tetszenének, textilt is választottam:




DE lehetnék bátrabb is, ami a színeket illeti. Kedvenc Amy Butler textilemhez:


választhatnék türkiz gombokat is :)






 Szerintetek???



Egy folyamatban lévő mini projekt egy kis asztalka felújítása. hozzá is keresek gombot, a változatosság kedvéért. 




2 megjegyzés:

Tipitá írta...

Ez ismerős. Amikor az ember inkább azt kívánja, hogy legyen valamiből kétfajta, mert akkor könnyebb dönteni! A fogas csodálatos!!! Ahhoz szerintem a fehér fiókgomb passzol, de a kedvencem a virág! A tűrkizt meg imádom!!

Évi anyu írta...

Nekem is türkiz a bejövős. nagyon szép!

Megjegyzés küldése