2010. március 14., vasárnap | By: tHs

A dúlámnál

Csak én mentem ma, mert Lackó nem ért haza időben. Legközelebb neki is jönnie kell :)
megnyugtatott a személye, a beszélgetésünk, hogy mi lesz az egész terhességnek és a szülésnek a menete. Megbeszéltük a fizetnivalókat és hála az égnek nem is kell olyan sokat adni a doktornőnek, mint hittem. Összesen 70 e körül lesz a szülés és a várandós gondozás.
Kölcsönadta az Ina May Gaskin könyvet, amibe már bele is fogtam, mert egy hét múlva vissza kell adjam :)
Beszéltünk a kórházban bennlétről és arról, hogy Sacival hogyan legyen. Ő Saci esetében nem ajánlja azt, hogy bent legyen az apukája kezében, mert a saját rossz születésélménye rátörhet, pedig egyébként semmi akadálya sem lenne ennek. Viszont a szülés után egy 20 perccel behozzák majd, hogy megnézhesse a kistesóját és megértse, hogy miért is nem lesz most anya két napig otthon (igen, csak két napot kell maradni).

Elmesélte a saját szülését, meg nagyon sok mindenről beszélgettünk, például, hogy az anya tudata mennyire segítheti vagy gátolhatja a szülés folyamatát. A babát el kell engedni, segíteni kell az úton, nem pedig gátolni a félelemmel, szorongással.

Megnyugtatott, hogy felérünk időben pestre, ezen ne izguljak :) Ha beindul valami, nekem fel kell majd hívni, csak velem szeretne beszélni, mert a hangomból is hallja, hogy van-e valami már. Kijön, megnéz, elindulunk, ha úgy látja jónak.

Még eddig mindenkivel odaért :)
Húhh sok minden lenne még, de most bazi álmos vagyok...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése